tirsdag den 3. januar 2012

min anden trænings wingman

Når det kommer til træning er Træningsegoet min wingman, og jeg tror måske jeg også er hendes. Vi supplere hinanden meget godt, og kan  råbe af hinanden, hvis vi gør øvelsrne lidt for langsomt(ren pjat!)

I julegave fik jeg dog min 2. wingman, i form af en lille sort, yderst intelligent, Mp3 afspiller fra Creative, af kæresten. Han må have hørt min klagesang om at man altså bare ikke kan træne ordentligt uden musik i ørerne (det kan man ikke!).

Første træning med det uundværlige stykke musikafspiller, foregik igår, og jeg kan allerede skrive om resultater! Jeg plejer at kunne tage 10 minutter(sølle, I know) på denne hersens cross trainer twist, men igår, vupti, 20 minutters freestyle, med Katy Perry, Nickelback og andet øregodt sendt direkte ind i min træningshjerne.

Jeg siger tak skat!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar