mandag den 28. november 2011

Så sidder man her...

... Foran computeren, begge børn sover sødt og jeg burde i disse gyldne øjeblikke få en masse fra hånden... Kan bare ikke lige helt tage mig sammen. Det har været en weekend fyldt med dejlige begivenheder, men dette har også sat spor på ens søvnbeholdning, så jeg er godt gammeldags TRÆT. Der flyder med vasketøj, mine tupperwareprodukter står på spisebordet(endnu ikke pakket ud), der står 4 "nøgne" adventslys på køkkenbordet, som endnu ikke er blevet til en alternativ adventskrans og der ligger blade fra træerne i stuen, som er blæst ind af døren under gårsdagens storm. Jeg burde virkelig bare få sparket mig selv igang, men synes jeg godt lige kan tage en ½ time mere foran computeren,OG så gå i gang med at være den husmor som jeg nu engang er, men som lige i dag er gemt lidt væk.

Desuden skal jeg også i aften ud at træne med Træningsegoet, så lidt skal jeg da lave...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar