tirsdag den 15. november 2011

Julefrokoster = kjoler og stiletter!

I hvert fald for mit vedkommende. Jeg elsker kjoler.... og jeg elsker stiletter! Det var enormt svært for mig i sommers, som højgravid og med uanede mængder af vand i kropen, ikke at kunne putte mine sommerfusser ned i et par lækre stiletter, så man bare i et øjeblik kunne glemme de 14 kgs overvægt man rendte rundt med på maven... Men nu er graviditeten overstået, vandet er forsvundet, og jeg kan igen nyde mine dejlige sko og kjoler. Kæresten kom hjem med en invitation til julefrokost med hans arbejde for et par uger siden; spisning på kro, bus frem og tilbage, og show med Finn Nørbygård(jo jo.....)
Allerede der begynder min lille kjole-sko hjerne at arbejde på højtryk; hvad skal jeg have på af tøj, hvad skal jeg have på af sko og alt hvad der ellers kan rumstere rundt derinde, af ret så ligegyldige tanker, set fra kærestens side. Til sidst beslutter jeg mig simpelten.... Jeg vil have en ny kjole! En der eventuelt kunne matche mit nye, lidt lysere, hår :)




Efter
 

Før




















Der er ikke en kæmpe forskel, men på grund af de røde pigmener i mit hår (igen, tak mor!) skal jeg passe lidt på med at få endnu lysere hår, da jeg risikere at det bliver gult - Yaiks!

Men altså, for at vende tilbage til kjolekøb ;) så fandt jeg faktisk en rigtig lækker sort lille sag i VeroModa, til kun - wait for it...... 160 kr.!! og det var ikke engang på udsalg/tilbud.
Jeg er bare helt heeelt vild med den, og den sidder tæt, men på den gode måde, uden jeg kommer til at ligne en snørret rullepølse. Havde faktisk købt sådan en Wonder bodyshape underkjole ting, til at have indenunder, for ligesom at sætte det hele på plads, men den virkede ikke rigtig på mig, så deller må være deller :)
Har faktisk også købt en smuuuuk blå kjole, som jeg højst sandsynligt skal have på til familiejulefrokosten hos min kære mutter på lørdag.
Den sorte er dog forbeholdt firmajulefrokosten - no doubt about that!

Som sagt skal der jo et par stiletter til sådan en kjole, efter min mening i hvert fald. Havde også et par i tankerne da jeg købte kjolen, og tænkte at det var da fint at jeg bare kunne nøjes med en ny kjole, og så bruge et par "gamle" stiletter dertil..... men men men... Fredag den 11 november, var kæresten og jeg i Aalborg til kontrol med den store purk på sygehuset, og det kunne derfor blive til en lille strøgtur inde i byen bagefter. Hver gang jeg er i Aalborg SKAL jeg ind i skoforretningen Venini, da de har stiletter en` mas derinde, og til rimelige penge. 

Hensigten var blot at kigge, havde jo sko derhjemme, men mine øjne fik hurtigt fanget noget lilla henne på hylden.. sort kjole og lilla stiletter? Ja tak. Det tog 20 sekunder at bestemme mig for, at de skulle da med mig hjem og bo, det kunne ikke være anderledes. Jeg kom ud af butikken med at meget stort smil om læberne, kæresten sagde intet, men da vi øjeblikke efter sad på Burger King og fik frokost, skulle jeg op og hente maden, og da jeg kiggede ned, kunne jeg se at han kiggede posen igennem ;)

Må hellere lige sige - de blev godkendt :)

I love them!

Så nu er jeg helt klar til at gå årets julefrokoster i møde med nyt hår, nye kjoler og ikke mindst, nye sko! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar