onsdag den 21. november 2012

Pip pip med honning

Jeg er blevet bidt af en gal kylling....

Her i mit vægttab har jeg virkelig fået øjnene op for det mad som virkelig skubber mig i den rigtige retning og hvor jeg efter et måltid endda føler mig mæt!

Jeg har fået en craving for kyllingesalat, bestående af spinatblade, tomater, agurk og ja selvfølgelig, kylling. Dog ikke hvilken som helst kedelig marineret kylling, nej nej, fint skal det være, så marinaden består af honning og dijoonsennep(blandt andet) hold nu ferie man, hvor smager det bare godt og kan kun takke min kærestes lillebror for at jeg nu kender til denne fantastiske marinade til min kylling.

I dette øjeblik står jeg i køkkenet mens kyllerne så pænt ligger på panden og steger og spreder en duft af honning....

Bon appetit!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar