torsdag den 8. november 2012

En hjælpende hånd

Hørt fra kassedamen på stedet hvor jeg købte disse varer; "Hvorfor er det lige at du ikke bare laver en kostomlægning?"

Det har jeg så sandelig også.  Jeg er blevet utrolig bevidst om hvad jeg putter i min mund af mad og om hvorvidt det er godt for mit vægttab. Men men men...

Jeg har to børn OG en kæreste som heller ikke altid tager hænderne i vejret af begejstring over at menuen igen står på salat med en lille kyllingefilet til. Jeg skal ikke kun tage varer på mig selv og mine børn har i hvert fald ikke behov for at tabe sig. Derfor har jeg indkøbt Nupo shakes. De er ikke ment som et måltid HVER dag, men de dage hvor jeg synes at mine børn fortjener forårsruller med ris og massere af sovs, så kan jeg snuppe sådan en i stedet og så spise en tomatsalat sammen med dem ved bordet, mens de mæsker sig i det de virkelig godt kan lide.
another new best friend


Jeg ved jo udmærket godt at "jeg tager det hele på igen når jeg har tabt mig med Nupo", men sagen er den at jeg ikke taber mig med Nupo, jeg taber mig med sund varieret kost og hård træning, men mine børn skal ikke lide under at jeg for en periode ikke spiser hverken pasta eller kartofler.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar