onsdag den 19. september 2012

Bekendelsens time

Jeg elsker sko!

Jeg elsker mine sko så meget at jeg går i dem hele tiden, til de ligner noget der er værre end et ugegammelt roadkill.

Jeg har mine favoritter, deriblandt helt almindelige nemme slippers fra Vagabond. Har købt et nyt par hvert forår de sidste mange år og de er en fast del af min sko-garderobe.

Dog har det her enkelte par, formået at overleve det forgangne forår og undgået at blive erstattet af et par funklende nye. Hvorvidt om det er økonomien eller dovenskab der har gjort det, er ikke til at vide, en ting er dog ganske sikkert - dette roadkill er mere end klar til at se lyset for enden af tunnellen.

Rest in Peace my dear Vagabond

De er så blevet erstattet af disse vintervenlige sko/basketstøvler fra Marco Tozzi
Et nyt kapitel kan nu begynde

Jeg intet mindre end elsker dem, synes simpelthen de er så fede! Jeg takker Træningsegoet for kyndig vejledning, men takker knap så meget for de overvildt-seje støvler med lille hæl hun også syntes jeg skulle prøve... De sad jo som skræddersyet på mine lægge... Hmm..

Det blev også lige til et par Nike sko til den ældste søn :) sådan er det jo når fusserne på de størrelser lige pludselig springer en størrelse(selvom han nok havde fået dem alligevel)

De kaldte ham for Mini Nike... Max?

3 kommentarer:

  1. Jeg håber bestemt at du lå søvnløs over de højhælede...

    SvarSlet
    Svar
    1. I did - and still do! Det hjalp ikke at du fandt dem billigt på nettet... hmm...

      Slet
    2. "Do I need these? Do I need these? DOINEEDTHESE?!"

      Slet