mandag den 2. april 2012

Et kig i gemmerne

Efter jeg er kommet ind i min svigerfamilie, for efterhånden 5,5 år siden, har jeg fået åbnet mine øjne for Disney, både i tv og bog-forstand.

Min kæreste og hans familie har vist fået Disney ind med modemælken, hvor jeg stadig mangler at se en del Disney tegnefilm, selvom Træningsegoet er godt igang med at belære mig, så jeg har en chance imod hende og de andre i Disney´s Trivial Pursuit!

Vi håber selvfølgelig at kunne vidergive denne passion videre til purkene, og den ældste har da også fået øjnene lidt op for det dersens tegnefilm.

I gemmerne fra min kærestes barndom er der en skat. En skat der består af en hjord af gamle Disneybøger fra dengang de var små for omkring 22 år siden or so. De er så højt skattede at de indtil videre har huse inde på kontoret, fordi at de åbenbart ikke må vidergives til afkommet endnu(de skal lige være stoppet med at rive og flå i papir først)

Så indtil da må man nyde synet af dem, og tænke tilbage at de blev læst i for så mange år siden... Det er da lidt nostalgisk?

1 kommentar: