torsdag den 29. marts 2012

på vandvognen

I jagten på mit et bedre velbefindende, et sundere jeg - er jeg hoppet på den såkaldte vandvogn.

En vogn som jeg længe gerne har villet stå på, uden at blive kylet af halvvejs, modet har bare ikke været der, og det halter også lidt satdig, det indrømmer jeg gerne.

For at kunne blive hængende på vognen længst tid muligt, ved jeg, at jeg bliver nødt til at serverer den sunde væske på en bestemt måde for at det skal kunne tiltale mig. En tur med munden under vandhanen, eller en bakteriefyldt Kildevæld fra køleskabet, tiltaler mig overhovedet ikke.

Derfor har jeg måttet lægge hovedet i blød og tænke "hvad kan få mig til at drikke mere vand?"

Jeg gør simpelthen som jeg gør med favoritdrikken Cola - et glas fyldt med isterninger og så bare nydes ISkold(gerne med en lille citronskive i)

Vandet bliver selvfølgelig serveret i min tuppereareflaske(hvordan har jeg kunne leve uden??)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar