onsdag den 19. oktober 2011

Hvem sagde at mor-kategorien SKAL inkludere grå mus-kategorien?

.... Dette er egentlig noget jeg har studset over gennem længere tid - også inden jeg selv kom til at tilhøre førnævnte mor kategori. Jeg er uddannet indenfor detailhandel i en tøjbutik, hvis målgruppe var 25-50 år, det vil sige størstedelen af denne målgruppe rent faktisk var/er mødre! Det eneste man kunne se, var at ind kom en nydelig pige/kvinde, der glædesstålende kunne fortælle at hun ventede sig. Dette førte til en masse "ihhh" og "nurrrh" og andre vidtkommende lykønskninger, for vel er det da en STOR begivenhed.
Men men men....

Omtrent 1 år senere, hvor bette purk nok er mellem 4 og 6 måneder, ser man en ugenkendelig, mærkværdig grå ting komme ind af døren, pjusket manke, og en frisure man slet ikke vil nævne med ord! Dog med den hippe barnevogn, tøjposer fra MOLO, mini a ture og andre fremmelige børnemærker, og selvfølgelig 1 stks purk klædt i den nyeste forårskollektion...
WHY?
 Jeg synes det er okay, at man gerne vil klæde sine børn pænt, men hvorfor glemme sig selv? Bette purk kunne ikke care less, hvilket tøj han/hun er i..

Mine drenge har skam også mærketøj, skal endelig ikke gøre mig hellig, men ser hellere mig selv i den nye kollektion fra something something, end dem.. for mine drenge ser også brandkære ud i den nye kollektion fra H&M ;)

Dette indlæg tager ikke udgangspunkt i en bestemt person...

1 kommentar: