onsdag den 20. februar 2013

Anekdoter fra sygesengen

Ja, så blev det min tur til at blive ramt. Sådan rigtigt. Tilbringer nu 2. dagen på langs, gemt godt væk under dynen. Egentlig er der ikke overskud til noget som helst, men med en telefon man kan blogge fra, er der jo næsten ingen undskyldning. Vel?

Vi satser stadig på at ældsten slap med sin mellemørebetændelse og derfor ikke bliver mere syg. Yngsten var syg i 4 dage i januar og kæresten og jeg har bare skrantet lææænge, så nu her efter jeg er blevet lagt ned, går der forhåbenlig længe inden gården igen bliver ramt af sygdom.

Synes jeg vil dele lidt stemningsbilleder med jer af vores fantastiske drenge, blandt andet nogle billeder fra en hyggedag med deres bedste hvor ælsten var noget kun træt da vi vendte bilen hjemad.

























2 kommentarer:

  1. Håber du er blevet rask! Dejlige billeder - jeg kan ikke fatte, at mindstemanden allerede er så stor :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, jeg er ved at være ovenpå igen :) ja, det går simpelthen så stærkt! - og ældsten bliver 3 om 2 måneder....!!

      Slet