mandag den 3. december 2012

Julekomaens tiltrædelse

Som alle de andre år, indtræffer julekomaen så præcist som et DSB tog (hmmmm) og i år er bestemt ikke en undtagelse.

I år faldt 1 december på en lørdag, hvilket gav alverdens muligheder til både at hygge med børnene, men også til at M og jeg kunne hente juletræ og begynde al bageriet.

Jeg ved ikke om jeg sidste år, generelt bare havde mere tid, eller at jeg sidste år måske bare ikke bagte så meget som i år, for selvom jeg havde svoret at ALT skulle ordnes den 1; bagning, julepyntning, juletræsafhentning og alverden, var det som om at lørdag aften klokken 20.45 og med Matador godt igang på DR1, så virkede det bare så uoverskueligt at skulle bage mere denne dag og juletræet stod så fint grønt i sin fod uden e'n eneste julekugle på sig, så hvorfor ikk lige vente med den pyntning til om søndagen?

Som sagt så gjort og om søndagen kom der revance. Jeg nåede at pynte og bage det sidste(næsten, kransekagestykkerne blev lavet mandag formiddag), inden vi var inviteret til julehygge hos Træningsegoet og husbond. M havde dog en del at lave herhjemme på gården, så jeg og børnene drog afsted, men både H og L fik fyldt godt op i maverne med julegodter og det gjorde jeg vidst også selv, hvis jeg skal være helt ærlig( det var nogle rigtig gode kanelsnegle!!)

Alverdens billeder kommer nu, af både hjemmebag, juledeko og den fineste dekoration som H havde lavet til os i dagplejen.

















Ingen kommentarer:

Send en kommentar