tirsdag den 9. oktober 2012

Tiden skal bruges fornuftigt...

Da jeg jo er i den situation at jeg er havnet i ledighedskøen og begge børn er i dagpleje til hverdag, kom jeg da til at tænke på at af den grund behøver jeg jo ikke bare gå hjemme og lave ingenting.

Jeg har i et par uger tænkt lidt mere over hvad jeg propper i munden af mad og der har været fremgang at se på vægten, selvom jeg stadig har nydt cola(!).
Jeg havde, indtil i dag, mit medlemskab i Fitness World sat i bero, men da jeg synes at mit vægttab lige trængte til et ekstra kick, er det da træning der, som mine formiddage skal bruges på :)

Som sagt var jeg afsted for første gang i dag siden marts og hvor var det skønt! Dog måtte jeg erkende at mine 6 år gamle Puma løbesko har lidt af overbelatning og er afgået ved døden - der er direkte hul ved min lilletå! Det må der gøres noget ved, så når turen går mod Aalborg i morgen, fordi den ældste purk (igen) skal til undersøgelse på sygehuset, svinger jeg da lige omkring Bilka og køber sådan et par (seje!) Runtech løbesko - de koster kun 199 kr! det er da en pris man kan forholde sig til.

2 kommentarer:

  1. jeg har letvægtsskoen fra runtech og de er fantastiske.. :D Så dem kan du med ro i sindet sagtens bruge 199kr på.. :)

    http://fashionovermum.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Super, rart at få lidt respons fra nogen med erfaringer :) De bliver helt sikkert købt i morgen så...

      Slet